14 Ağustos 2014 Perşembe

Diagram Designer for Mac OSX - LibreOffice Draw

MacOSX kullanıcıysanız, bir diagram designer edinmek pek de kolay olmuyor malesef. Ücretli bir şeyler almak niyetinde pek olmadığım bu başlık ile ilgili çözümümü, ücretsiz bir yazılım olan LibreOffice Draw ile çözdüm. Tabi onu bulana kadar, exe çalıştırabilen toollari tüm window üretme araçlarımı değiştirmek, vb gibi çözümler denemeye çalıştım ancak, çok ucube programlar için 1 ton iş yapıp bir de yaptığım değişiklikleri geri almak durumunda kaldım. Libre office draw ile, şu an hem network, hem sunucu, hem topoloji, hem UML, hem de akış diagramı (akış diagramı tasarlamak biraz daha zor, diğer programlara göre ancak o da oluyor) ihtiyaçlarımızı karşılayabildim. Tavsiye edecek kadar da sevebildim. MacOSX için Libre office'i indirdiğinizde draw da zaten içerisinde gelmekte. https://tr.libreoffice.org/download/ linkinden işletim sisteminize göre seçip (otomatik seçiyor olması lazım zaten) indirip kurabilirsiniz. Devamı için : Diagram Designer for Mac OSX - LibreOffice Draw

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu esirgemeyiniz..