5 Mayıs 2012 Cumartesi

ttnet e gonderdigim mail - ttnet sikayet

Merhabalar; Ben emre macit.internetten başvuru yapmıştım. aradınız ettiniz, herşey çokgüzel formu da dorldurduk gönderdik ettik herşey ok. 28 mart 2012 de. başvurmuştum. fakat hizmetim açılmadı. (bugün 5 mayıs 2012) tc kimlik no xxxxxxxxxxx sabır testi misiniz insanın sinirlerini zorluyorsunuz... xxx xxx xx xx numaralı hattımdan bugün 28 dakika daha konuştuk temsilci arkadaşlarınızla. almak nasip olmayan hizmetimi bari iptal edin. bir de utanmadan benden para istiyorsunuz iptal için. modem var elimde gönderdiğiniz, kutusunda çıkarmadım. onu da size kargoyla göndereyim iptal edin. Az önce iptal biriminizdeki bir takım lideri vasıtasıyla bir de şikayet ilettim. bu konuyla iligli de dönüş yapmanızı rica ediyorum. 1 ayda 1 internet hizmeti açılmıyorsa, siz ortada fiber miber diye bağırıp reklam yapmayın boşuna. 1 kişi gelip kablomu takmıyorsa, istediğiniz kadar uğraşın. Bu mailimi de sosyal medyada yayınlamayı düşünüyorum. saygılarımla. ------ Emre Macit Devamı için : ttnet e gonderdigim mail - ttnet sikayet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu esirgemeyiniz..