23 Mart 2012 Cuma

Sifremi bana geri gonderebilen site - Yemeksepeti

Bir zamanlar abidik gubidik sitelerde yaşadığım hadise tekrardan başıma geldi. Gece yarısı, yemeksepeti.com'dan yemek söylemek için sitelerine girdim ama şifremi hatırlamıyordum. Hatırlatma kısmından email adresimi yazdım. Güvenlik kodunu doldurdum. Kullanıcı adı ve şifrem emailime geldi. Ama yeni bir şifre değildi gelen, eski şifremi geri göndermişlerdi. "YANİ BU VATANDAŞLAR, BENİM ŞİFREME ERİŞEBİLİYORLAR" En junior programcı bile üyelikli basit bir web sitesinde, şifreleri md5 leyerek saklar. bu belirli bir level güvenlik kademesi sağlar. Ama şu başıma gelen olaydan inanın tiksiniyorum. Bu yüzden site adını da açık açık belirttim. Diyeceksiniz tabi her siteye farklı şifre girmemiz gerekiyor. İyi güzel de, hadi ben yaparım bi şekilde de, % kaç oranla yapılır bu her siteye ayrı bir şifre belirleme olayı? Devamı için : Sifremi bana geri gonderebilen site - Yemeksepeti

2 yorum:

Yorumunuzu esirgemeyiniz..