8 Mart 2012 Perşembe

Ubuntu'da `Requires installation of untrusted packages´ sorunu

Bir kaç gündür Ubuntuma bir şeyler yüklemek istiyordum fakat hatayla karşılaşıyordum. Update Manager kullandığımda ise böyle bir hata çıktı. [caption id="attachment_925" align="alignnone" width="300" caption="Requires installation of untrusted packages @ubuntu"]Requires installation of untrusted packages @ubuntu[/caption] Öncelikle Update Manager'ın download yaptığı serverı United States yerine Main Server yapıp denedim, ama çözüm olmadı. Daha sonra terminalde NO_PUBKEY şeklinde bir hata olduğunu farkettim. Onun da resmi şöyle; [caption id="attachment_926" align="alignnone" width="300" caption="terminal @ubuntu"]terminal @ubuntu[/caption] Resimde de altını çizdiğim olaymış derdimiz meğer :) Yapmamız gereken şu, öncelikle terminali açıp update ediyoruz. sudo apt-get update Çıkan PUBKEY'leri bir kenarda tutalım, çünkü birazdan işimize yarayacaklar. Bende 1 tane vardı, sizde birden fazla varsa ayrı ayrı işlem yapabilirsiniz. sudo apt-key adv --recv-key --keyserver keyserver.ubuntu.com XXXXXXXXX XXXXXX yazdığım yere PUBKEY gelecek, yani ben B725097B3ACC3965 yazdım. Daha sonra tekrar update; sudo apt-get update Artık rahat rahat download yapabilirsiniz! Devamı için : Ubuntu'da `Requires installation of untrusted packages´ sorunu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu esirgemeyiniz..